Hänvisningar gällande denna post
APA-referensTiili, V. (1979). Harhaanjohtava mainonta: Markkinaoikeudellinen tutkimus mainonnan totuusperiaatteen sisällöstä = Deceptive advertising : a study of the truthfulness principle in advertising from the point of view of market law. Suomalainen lakimiesyhdistys : Akateeminen kirjakauppa [jakaja].
Chicago-stil citatTiili, Virpi. Harhaanjohtava Mainonta: Markkinaoikeudellinen Tutkimus Mainonnan Totuusperiaatteen Sisällöstä = Deceptive Advertising : A Study of the Truthfulness Principle in Advertising from the Point of View of Market Law. [Hki]: Suomalainen lakimiesyhdistys : Akateeminen kirjakauppa [jakaja], 1979.
MLA-referensTiili, Virpi. Harhaanjohtava Mainonta: Markkinaoikeudellinen Tutkimus Mainonnan Totuusperiaatteen Sisällöstä = Deceptive Advertising : A Study of the Truthfulness Principle in Advertising from the Point of View of Market Law. Suomalainen lakimiesyhdistys : Akateeminen kirjakauppa [jakaja], 1979.
Harvard-stil citatTiili, V. 1979. Harhaanjohtava mainonta: Markkinaoikeudellinen tutkimus mainonnan totuusperiaatteen sisällöstä = Deceptive advertising : a study of the truthfulness principle in advertising from the point of view of market law. [Hki]: Suomalainen lakimiesyhdistys : Akateeminen kirjakauppa [jakaja].