Harhaanjohtava mainonta : markkinaoikeudellinen tutkimus mainonnan totuusperiaatteen sisällöstä = Deceptive advertising : a study of the truthfulness principle in advertising from the point of view of market law
Harhaanjohtava mainonta : markkinaoikeudellinen tutkimus mainonnan totuusperiaatteen sisällöstä = Deceptive advertising : a study of the truthfulness principle in advertising from the point of view of market law
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
XXVIII, 431 sivua ; 24 cm |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Huomautukset |
Selässä: Lakimiessarja. |
Julkaisija |
[Hki] :
Suomalainen lakimiesyhdistys : Akateeminen kirjakauppa [jakaja],
1979
|
Opinnäyte | Väitöskirja: Helsingin yliopisto |
Sarja | Suomalaisen lakimiesyhdistyksen julkaisuja, A-sarja, ISSN 0356-7206; n:o 138. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Vammala : Vammalan kirjap.) |
Lisätiedot | kirj. Virpi Tiili |
ISBN |
9518550085 nidottu |