Harhaanjohtava mainonta : markkinaoikeudellinen tutkimus mainonnan totuusperiaatteen sisällöstä = Deceptive advertising : a study of the truthfulness principle in advertising from the point of view of market law
Harhaanjohtava mainonta : markkinaoikeudellinen tutkimus mainonnan totuusperiaatteen sisällöstä = Deceptive advertising : a study of the truthfulness principle in advertising from the point of view of market law
Sparad:
Genre | |
---|---|
Fysisk beskrivning |
XXVIII, 431 sivua ; 24 cm |
Språk |
finska |
Originalverkets språk |
finska |
Språk i abstract |
engelska |
Beskrivning |
Selässä: Lakimiessarja. |
Utgivare |
[Hki] :
Suomalainen lakimiesyhdistys : Akateeminen kirjakauppa [jakaja],
1979
|
Lärdomsprov | Väitöskirja: Helsingin yliopisto |
Serie | Suomalaisen lakimiesyhdistyksen julkaisuja, A-sarja, ISSN 0356-7206; n:o 138. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Tillverkare | (Vammala : Vammalan kirjap.) |
Mer information | kirj. Virpi Tiili |
ISBN |
9518550085 nidottu |