Sökning

Hänvisningar gällande denna post

APA-referens

Renfors, S. (2013). Myyjän toiminnan laatu kuluttajapalvelujen myyntikohtaamisessa: Ostajan näkökulma myyjän suoritusarviointiin. Turun kauppakorkeakoulu.

Chicago-stil citat

Renfors, Sanna-Mari. Myyjän Toiminnan Laatu Kuluttajapalvelujen Myyntikohtaamisessa: Ostajan Näkökulma Myyjän Suoritusarviointiin. [Turku]: Turun kauppakorkeakoulu, 2013.

MLA-referens

Renfors, Sanna-Mari. Myyjän Toiminnan Laatu Kuluttajapalvelujen Myyntikohtaamisessa: Ostajan Näkökulma Myyjän Suoritusarviointiin. Turun kauppakorkeakoulu, 2013.

Harvard-stil citat

Renfors, S. 2013. Myyjän toiminnan laatu kuluttajapalvelujen myyntikohtaamisessa: Ostajan näkökulma myyjän suoritusarviointiin. [Turku]: Turun kauppakorkeakoulu.

Kom ihåg att kontrollera att källhänvisningarna är korrekta innan du använder dem i din text.