Sökning

Hänvisningar gällande denna post

APA-referens

Wiersema, F. (1997). Kundnärhet: Välj dina samarbetspartners : utveckla lösningar som svarar för kundens verkliga behov : gör både kunden och dig själv till vinnare. ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling).

Chicago-stil citat

Wiersema, Fred. Kundnärhet: Välj Dina Samarbetspartners : Utveckla Lösningar Som Svarar För Kundens Verkliga Behov : Gör Både Kunden Och Dig Själv Till Vinnare. Göteborg: ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling), 1997.

MLA-referens

Wiersema, Fred. Kundnärhet: Välj Dina Samarbetspartners : Utveckla Lösningar Som Svarar För Kundens Verkliga Behov : Gör Både Kunden Och Dig Själv Till Vinnare. ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling), 1997.

Harvard-stil citat

Wiersema, F. 1997. Kundnärhet: Välj dina samarbetspartners : utveckla lösningar som svarar för kundens verkliga behov : gör både kunden och dig själv till vinnare. Göteborg: ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling).

Kom ihåg att kontrollera att källhänvisningarna är korrekta innan du använder dem i din text.