Hänvisningar gällande denna post
APA-referensWiersema, F. (1997). Kundnärhet: Välj dina samarbetspartners : utveckla lösningar som svarar för kundens verkliga behov : gör både kunden och dig själv till vinnare. ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling).
Chicago-stil citatWiersema, Fred. Kundnärhet: Välj Dina Samarbetspartners : Utveckla Lösningar Som Svarar För Kundens Verkliga Behov : Gör Både Kunden Och Dig Själv Till Vinnare. Göteborg: ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling), 1997.
MLA-referensWiersema, Fred. Kundnärhet: Välj Dina Samarbetspartners : Utveckla Lösningar Som Svarar För Kundens Verkliga Behov : Gör Både Kunden Och Dig Själv Till Vinnare. ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling), 1997.
Harvard-stil citatWiersema, F. 1997. Kundnärhet: Välj dina samarbetspartners : utveckla lösningar som svarar för kundens verkliga behov : gör både kunden och dig själv till vinnare. Göteborg: ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling).