Markkinointi 3.0 : tuotteista asiakkaisiin ja ihmiskeskeisyyteen
Finna-arvio
Markkinointi 3.0 : tuotteista asiakkaisiin ja ihmiskeskeisyyteen
Tämä aineistosivu on poistettu. Näytetään viimeinen välimuistiin tallennettu versio.
Tallennettuna:
Ulkoasu |
1 EPUB-tiedosto (223 sivua) Julkaistu myös painettuna: ISBN 978-952-14-1719-1 |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Huomautukset |
Nimeke nimiönäytöstä. |
Julkaisija |
Helsinki :
Talentum,
2011.
|
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan ; [käännös: Mia Heiskanen.] |
Järjestelmävaatimukset |
Internet-yhteys, WWW-selain ; lukuohjelma |
ISBN |
978-952-14-1720-7 EPUB |
Huomautus kielistä |
suomi |