Edellinen kuva
Lähennä
Loitonna
Keskitä
Seuraava kuva
Siirry sisältöön
Etusivu
Hakutoiminnot
Tarkennettu haku
Hakuhistoria
Istuntokohtainen hakuhistoriasi. Kirjautumalla voit tallentaa hakusi.
Tiedonhaun ohjeita
Asiakkaalle
Asiakkaana kirjastossa
Kirjallisuus
Lapset
Nuoret
Musiikki
Kirjasto eri kielillä
Esteetön kirjasto
Kirjaston käytön säästölaskuri
Tiedonhaku
E-aineistot
E-aineistot
E-aineistojen ohjeet
Kirjastot
Palaute
Suomi
Suomi
English
Svenska
Kirjautuminen
Haku
Hae kokoelmasta: tekijä, teos, aihe ...
Kaikki osumat
Kaikki osumat
Otsikko
Tekijä
Aihe
Hae kokoelmasta: tekijä, teos, aihe ...
Tarkennettu haku
Understanding emotions in the...
Lisää suosikkeihin
Lähetä sähköpostilla
Vie viite
Vienti: RefWorks
Vienti: EndNoteWeb
Vienti: EndNote
Viitetiedot
Tulosta
QR-koodi
Understanding emotions in the classroom : differentiating teaching strategies for optimal learning
1
Edelliset kuvat
Seuraavat kuvat
lisää
vähemmän
Kuvaan voi liittyä käytön rajoituksia.
Katso käyttöehdot
Finna-arvio
Lisää ensimmäinen arvostelu. Kaikki arvostelut ovat julkisia.
Understanding emotions in the classroom : differentiating teaching strategies for optimal learning
DESC
SOURCE
Kirja
Shelton, Claudia Marshall
Dude
2004.
Tallennettuna:
Ulkoasu
173 sivua
Kieli
englanti
Julkaisija
Port Chester :
Dude,
2004.
Aiheet
opetus
→
yksilöllistäminen
koululaiset
→
tunteet
opettajat
→
oppilaat
→
tunteet
oppiminen
→
tunteet
oppimisympäristö
→
luokkayhteisö
Lisätiedot
Claudia Marshall Shelton & Robin Stern
ISBN
188794365X nidottu
Näytä kaikki tiedot
Näytä vähemmän
Saatavuustiedot
Kommentit
(
0
)
Luettelointitiedot
Saatavuustiedot
Kommentit (
0
)
Luettelointitiedot
Tämän aineiston tarjoaa
Vaski-kirjastot
Kysymyksiä tai palautetta aineistosta?
Ota yhteyttä
Tämän aineiston tarjoaa
Vaski-kirjastot
Kysymyksiä tai palautetta aineistosta?
Ota yhteyttä
Lisää suosikkeihin
Share
Whatsapp
Lähetä sähköpostilla
Vie viite
Vienti: RefWorks
Vienti: EndNoteWeb
Vienti: EndNote
Viitetiedot
Saatavuustiedot