Social Selling : henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä
Finna-arvio
Social Selling : henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä
Tallennettuna:
Muut nimekkeet |
Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä |
---|---|
Ulkoasu |
197 sivua : kuvitettu ; 21 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
Kieli |
suomi |
Huomautukset |
Lisäpainokset: 2. painos [2017]. - 4. lisäpainos 2018 (paino: Grano Oy, Vantaa) |
Julkaisija |
[Helsinki] :
Noblea,
2017.
|
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | Lönnberg Digital Oy |
Lisätiedot | Laura Pääkkönen |
Verkkoaineisto (PDF) |
978-952-93-9341-1 |
Verkkoaineisto (EPUB) |
978-952-93-9342-8 |
ISBN |
9789529393404 nidottu |