Social Selling : henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä
Finna-recension
Social Selling : henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä
Sparad:
Andra titlar |
Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä |
---|---|
Fysisk beskrivning |
197 sivua : kuvitettu ; 21 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
Språk |
finska |
Beskrivning |
Lisäpainokset: 2. painos [2017]. - 4. lisäpainos 2018 (paino: Grano Oy, Vantaa) |
Utgivare |
[Helsinki] :
Noblea,
2017.
|
Klassifikation | |
Ämnen | |
Tillverkare | Lönnberg Digital Oy |
Mer information | Laura Pääkkönen |
Verkkoaineisto (PDF) |
978-952-93-9341-1 |
Verkkoaineisto (EPUB) |
978-952-93-9342-8 |
ISBN |
9789529393404 nidottu |