Hänvisningar gällande denna post
APA-referensKuusela, H., & Rintamäki, T. (2002). Arvoa tuottava asiointikokemus: Hyödyt ja uhraukset henkilökohtaisen ja sähköisen asioinnin kehittämisessä. Tampere University Press.
Chicago-stil citatKuusela, Hannu, och Timo Rintamäki. Arvoa Tuottava Asiointikokemus: Hyödyt Ja Uhraukset Henkilökohtaisen Ja Sähköisen Asioinnin Kehittämisessä. [Tampere]: Tampere University Press, 2002.
MLA-referensKuusela, Hannu, och Timo Rintamäki. Arvoa Tuottava Asiointikokemus: Hyödyt Ja Uhraukset Henkilökohtaisen Ja Sähköisen Asioinnin Kehittämisessä. Tampere University Press, 2002.
Harvard-stil citatKuusela, H. & Rintamäki, T. 2002. Arvoa tuottava asiointikokemus: Hyödyt ja uhraukset henkilökohtaisen ja sähköisen asioinnin kehittämisessä. [Tampere]: Tampere University Press.