Sökning

Hänvisningar gällande denna post

APA-referens

Kuusela, H., & Rintamäki, T. (2002). Arvoa tuottava asiointikokemus: Hyödyt ja uhraukset henkilökohtaisen ja sähköisen asioinnin kehittämisessä. Tampere University Press.

Chicago-stil citat

Kuusela, Hannu, och Timo Rintamäki. Arvoa Tuottava Asiointikokemus: Hyödyt Ja Uhraukset Henkilökohtaisen Ja Sähköisen Asioinnin Kehittämisessä. [Tampere]: Tampere University Press, 2002.

MLA-referens

Kuusela, Hannu, och Timo Rintamäki. Arvoa Tuottava Asiointikokemus: Hyödyt Ja Uhraukset Henkilökohtaisen Ja Sähköisen Asioinnin Kehittämisessä. Tampere University Press, 2002.

Harvard-stil citat

Kuusela, H. & Rintamäki, T. 2002. Arvoa tuottava asiointikokemus: Hyödyt ja uhraukset henkilökohtaisen ja sähköisen asioinnin kehittämisessä. [Tampere]: Tampere University Press.

Kom ihåg att kontrollera att källhänvisningarna är korrekta innan du använder dem i din text.