Tietueen sitaatit
APA-viiteDahlqvist, U., & Linde, M. (2002). Reklameffekter: Strategi, utformning och medieval : en bok för dig som arbetar med eller vill arbeta med kommunikation och reklam. Liber ekonomi.
Chicago-tyylinen lähdeviittausDahlqvist, Ulf, ja Magnus Linde. Reklameffekter: Strategi, Utformning Och Medieval : En Bok För Dig Som Arbetar Med Eller Vill Arbeta Med Kommunikation Och Reklam. Malmö: Liber ekonomi, 2002.
MLA-viiteDahlqvist, Ulf, ja Magnus Linde. Reklameffekter: Strategi, Utformning Och Medieval : En Bok För Dig Som Arbetar Med Eller Vill Arbeta Med Kommunikation Och Reklam. Liber ekonomi, 2002.
Harvard-tyylinen lähdeviittausDahlqvist, U. & Linde, M. 2002. Reklameffekter: Strategi, utformning och medieval : en bok för dig som arbetar med eller vill arbeta med kommunikation och reklam. Malmö: Liber ekonomi.