Haku

Tietueen sitaatit

APA-viite

Dahlqvist, U., & Linde, M. (2002). Reklameffekter: Strategi, utformning och medieval : en bok för dig som arbetar med eller vill arbeta med kommunikation och reklam. Liber ekonomi.

Chicago-tyylinen lähdeviittaus

Dahlqvist, Ulf, ja Magnus Linde. Reklameffekter: Strategi, Utformning Och Medieval : En Bok För Dig Som Arbetar Med Eller Vill Arbeta Med Kommunikation Och Reklam. Malmö: Liber ekonomi, 2002.

MLA-viite

Dahlqvist, Ulf, ja Magnus Linde. Reklameffekter: Strategi, Utformning Och Medieval : En Bok För Dig Som Arbetar Med Eller Vill Arbeta Med Kommunikation Och Reklam. Liber ekonomi, 2002.

Harvard-tyylinen lähdeviittaus

Dahlqvist, U. & Linde, M. 2002. Reklameffekter: Strategi, utformning och medieval : en bok för dig som arbetar med eller vill arbeta med kommunikation och reklam. Malmö: Liber ekonomi.

Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.