Henkilötietojen hyödyntäminen markkinoinnissa kuluttajien tulkitsemana : diskurssianalyyttinen tutkimus kuluttajan tietosuojasta
Henkilötietojen hyödyntäminen markkinoinnissa kuluttajien tulkitsemana : diskurssianalyyttinen tutkimus kuluttajan tietosuojasta
Tallennettuna:
Ulkoasu |
168 sivua : kuvitettu ; 25 cm Myös verkkoaineistona ISBN 978-952-488-352-8 |
---|---|
Kieli |
suomi |
Julkaisija |
[Helsinki] :
Helsingin kauppakorkeakoulu,
2009
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsingin kauppakorkeakoulu |
Sarja | Acta Universitatis oeconomicae Helsingiensis, 354. Acta Universitatis oeconomicae Helsingiensis, A, ISSN 1237-556X; 354. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | ([Helsinki] : HSE Print) |
Lisätiedot | Mirella Lähteenmäki |
ISBN |
9789524883511 nidottu |