Haku

Tietueen sitaatit

APA-viite

Carlsson, L. (2010). Marknadsföring och kommunikation i sociala medier: Givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning. Kreafon.

Chicago-tyylinen lähdeviittaus

Carlsson, Lena. Marknadsföring Och Kommunikation I Sociala Medier: Givande Dialoger, Starkare Varumärke, ökad Försäljning. Göteborg: Kreafon, 2010.

MLA-viite

Carlsson, Lena. Marknadsföring Och Kommunikation I Sociala Medier: Givande Dialoger, Starkare Varumärke, ökad Försäljning. Kreafon, 2010.

Harvard-tyylinen lähdeviittaus

Carlsson, L. 2010. Marknadsföring och kommunikation i sociala medier: Givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning. Göteborg: Kreafon.

Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.