Tietueen sitaatit
APA-viiteCarlsson, L. (2010). Marknadsföring och kommunikation i sociala medier: Givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning. Kreafon.
Chicago-tyylinen lähdeviittausCarlsson, Lena. Marknadsföring Och Kommunikation I Sociala Medier: Givande Dialoger, Starkare Varumärke, ökad Försäljning. Göteborg: Kreafon, 2010.
MLA-viiteCarlsson, Lena. Marknadsföring Och Kommunikation I Sociala Medier: Givande Dialoger, Starkare Varumärke, ökad Försäljning. Kreafon, 2010.
Harvard-tyylinen lähdeviittausCarlsson, L. 2010. Marknadsföring och kommunikation i sociala medier: Givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning. Göteborg: Kreafon.
Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.