Suuri integraatiokirja : markkinointi, myynti ja viestintä
Finna-arvio
Suuri integraatiokirja : markkinointi, myynti ja viestintä
Tallennettuna:
Muut nimekkeet |
Markkinointi, myynti ja viestintä |
---|---|
Ulkoasu |
348, [4] sivu : kuvitettu ; 22 cm Julkaistu myös verkkoaineistona Julkaistu myös verkkoaineistona 978-952-14-2140-2 (e-kirja), markkinointi |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Huomautukset |
Kampanjakeissit: Becel.Pro.Activ: "Tee siitä numero" ; Dodge Caliber: Henkilöauto ; Easyjet: Helsinki-Lontoo -reitti ; Fonecta Oy: "Siirtolainen" ; Hämeen Liitto ja Hämeen Matkailu Oy: Onnellisuustesti markkinoinnin monikärkiratkaisuna ; Apetit: Quick & Tasty ; Leaf: Digimaailman haltuunotto. Yrityskeissit: Fonecta, Viking Line ja integraatio, Luja-yhtiöt, Markkinointi-instituutti, Olvi, Fazer, Vaisala Oyj. Uudistettu painos teoksesta: Markkinointi, myynti ja viestintä : suuri integraatiokirja. |
Julkaisija |
Helsinki :
Talentum,
2014
|
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Viro : Print Best) |
Lisätiedot | Markku Vierula ; [foreword by professor Don E. Schultz] |
Verkkoaineisto |
978-952-14-2140-2 |
ISBN |
9789521421396 sidottu |
Standarditunnukset |
EAN 9789521421396 |