Digimarkkinointi ja sosiaalinen media liiketoiminnassa : miten yritykset voivat saavuttaa tuloksia digimarkkinoinnilla ja sosiaalisella medialla?
Finna-recension
Digimarkkinointi ja sosiaalinen media liiketoiminnassa : miten yritykset voivat saavuttaa tuloksia digimarkkinoinnilla ja sosiaalisella medialla?
Sparad:
Fysisk beskrivning |
173 sivua : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona Julkaistu myös verkkoaineistona ISBN 978-951-830-268-4 (PDF) |
---|---|
Språk |
finska |
Utgivare |
[Jyväskylä] :
Jyväskylän ammattikorkeakoulu,
2013
|
Serie | Jyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisuja, ISSN 1456-2332; 149. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Tillverkare | ([Tampere] : Suomen Yliopistopaino - Juvenes Print) |
Mer information | Jorma Kananen |
Verkkoaineisto |
978-951-830-268-4 |
ISBN |
9789518302677 nidottu |