Markkinointi arvon muodostamisen prosessina ja sen yhteys yrittäjyyden mahdollisuusprosessiin : tapaustutkimus kuuden yrityksen alkutaipaleelta
Markkinointi arvon muodostamisen prosessina ja sen yhteys yrittäjyyden mahdollisuusprosessiin : tapaustutkimus kuuden yrityksen alkutaipaleelta
Tallennettuna:
Ulkoasu |
275 sivua : kuvitettu, taulukkoja ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona ISBN 978-952-249-355-2 (PDF) |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Huomautukset |
Kannessa: Turun yliopisto. |
Julkaisija |
Turku :
Turun kauppakorkeakoulu : KY-Dealing Oy [jakaja],
2014
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Turun yliopisto, Turun kauppakorkeakoulu, 2014 |
Sarja | Turun kauppakorkeakoulun julkaisuja, Sarja A, ISSN 0357-4652; 6:2014. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Turku : Suomen Yliopistopaino - Juvenes Print). |
Lisätiedot | Sirpa Hänti |
ISBN |
9789522493545 nidottu |