Tietueen sitaatit
APA-viiteRauramo, P., & Lahti, J. (2008). Voi hyvin puhelinpalvelutyössä!: Psykososiaalisen kuormituksen hallinta ja haastavan asiakkaan kohtaaminen. Työturvallisuuskeskus.
Chicago-tyylinen lähdeviittausRauramo, Päivi, ja Jarmo Lahti. Voi Hyvin Puhelinpalvelutyössä!: Psykososiaalisen Kuormituksen Hallinta Ja Haastavan Asiakkaan Kohtaaminen. [Helsinki]: Työturvallisuuskeskus, 2008.
MLA-viiteRauramo, Päivi, ja Jarmo Lahti. Voi Hyvin Puhelinpalvelutyössä!: Psykososiaalisen Kuormituksen Hallinta Ja Haastavan Asiakkaan Kohtaaminen. Työturvallisuuskeskus, 2008.
Harvard-tyylinen lähdeviittausRauramo, P. & Lahti, J. 2008. Voi hyvin puhelinpalvelutyössä!: Psykososiaalisen kuormituksen hallinta ja haastavan asiakkaan kohtaaminen. [Helsinki]: Työturvallisuuskeskus.
Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.